לנהל את ה - Touch points גם ברגעי הפרידה! על ארגונים לאמוד את חווית העובד לאורך כל ציר הזמן של העובד בארגון וחשוב לא פחות גם ברגעי עזיבת עבודה. החוכמה היא ליצור מצב אולטימטיבי שבו לא רק בחיי השגרה, אלא גם בפרידות, עובדים יישארו שגרירים. ארגונים צריכים לשאול עצמם כשהם מאחלים לעובד "בהצלחה בהמשך הדרך" האם הם נותנים לו כלים להצלחה? לדוגמא, האם העניקו לו שירותי ייעוץ קריירה במידה ופוטר עקב קיצוצים או אחרי הרבה שנים? האם הוא מבין כיצד להסדיר פנסיה ושאר ביטוחים? שירותי תיאום מס וכיו"ב? בסופו של דבר לעובדים שעוזבים יש השפעה על מיתוג המעסיק ועל התוצאות העסקיות שכן, אין מי שמחליף עבודה ולא רץ לספר... אפילו לחברים בפייס. לכן חשוב לשאול עם איזה חווית סיום עבודה נשלח אותו לספר לחברים? בתוך ומחוץ לארגון.