השורה התחתונה – מטרות תהליך מיתוג המעסיק הן: משיכת טאלנטים, וחיבור ושימור העובדים. יישום אסטרטגיה מתאימה יוביל להקטנת עלויות הגיוס, הגדלת כמות המועמדים, גיוס מהיר ויעיל יותר ולחיבור העובדים לעשייה הארגונית.
על מנת להוציא את המיטב מקבוצות מיקוד לטובת אבחון EVP ריכזתי עבורכם.ן 12 שאלות שיסייעו לעבור את התהליך בהצלחה.
ה- Employee Value Proposition, מהווה תשתית שעליה מנהלי.ות מיתוג מעסיק בונות את התוכניות השנתיות. תהליך זה כרוך בזיהוי מאפיינים שונים בחיי היום-יום בארגון, המגיעים יחד, ומלמדים אותנו מה נכון לשקף החוצה ופנימה. או במילים פשוטות, עונים על השאלה: למה כדאי לעבוד דווקא בארגון שלכם?
אחד הדברים החשובים בתהליך מיתוג מעסיק הוא הגדרת EVP - employee value proposition אשר צריך לשקף את ערכי הארגון. כדי שזה יקרה נדרש לדייק אותו בהתאם לשינויים המתרחשים בארגון ומתוך הבנה שגם הציפיות של העובדים שלנו (פנימה) והטאלנטים (החוצה) משתנות כל הזמן.
אחת הפעילויות היעילות בתחום מיתוג מעסיק, היא תוכנית שגרירים. מה זה אומר תוכנית שגרירים? מאיפה מתחילים? איך מודדים? הכל במאמר מפורט, מאת הילה זגורי.
מגישה ברצון 20 רעיונות לתוכן עמוד פייסבוק למיתוג מעסיק, תוכן אותו תוכלו לשתף לאורך השנה, ויסייע בהעלאת מודעות לארגון ובחיבור הקהלים הנכונים. מאת - הילה זגורי.