משבר הקורונה שינה את עולם העבודה ובתוכו גם את עולם מיתוג המעסיק. עם המעבר, לפחות על פניו, משוק של מועסקים לשוק של מעסיקים, חל שינוי בארגונים רבים גם בתקציבים ובפוקוס המוקדש לנושא. אז כיצד בונים ומשמרים מיתוג של ארגון בימים אלו גם ללא תקציבי ענק? עם הרבה יצירתיות, תוך שימוש נכון בסושיאל מדיה וביח״צ, ועם הנכס המרכזי של הארגון, העובדים והעובדות. בהרצאתה תשתף נטע מגן בדוגמאות ובטיפים כיצד לקדם את מיתוג המעסיק החיצוני והפנימי אצלך בארגון, באמצעים ״רזים״ אך חכמים. **שימו לב, מטעמי אבטחה לינק לזום ישלח בסמוך למועד האירוע.